18 decembra 2008
Ty si cieľové publikum
Ty si ich cieľom
Mladosť je časom, kedy by si mal(a) prehodnocovať predpoklady a tradície starších generácií, kedy by si mal(a) byť ochotná(ý) oddeliť sa od tých, ktorí prišli predtým a vytvoriť vlastnú identitu podľa seba.
Lenže v našej spoločnosti sa stala „mládežnícka rebélia” rituálom: od každej generácie sa očakáva, že bude rebelovať proti sociálnemu poriadku na niekoľko rokov, predtým než “vyrastie” a “akceptuje realitu”. To vylučuje každú schopnosť pre skutočnú zmenu, ktorú by čerstvá perspektíva mladosti mohla mať nateraz je každá rebélia “len pre deti”, a žiadna mladá osoba sa neodváži pokračovať so svojím vzdorovaním do dospelosti zo strachu, že to bude považované za detinské.
Táto štruktúra je výhodou pre určité korporácie, ktoré závisia od “mládežníckeho trhu”. Kde idú tvoje peniaze, keď si kupuješ to CD-čko, tú peňaženku s reťazou, tú farbu na vlasy, koženú bundu, plagáty, všetky tie iné doplnky, ktoré ťa identifikujú ako rebelujúcu mladú osobu? Priamo spoločnostiam, ktoré vyrábajú poriadok, proti ktorému chceš stáť ty. Zarábajú na tvojich rebelantských impulzoch, keď ti predávajú symboly rebélie, ktoré vlastne len držia kolieska v pohybe. Ty udržiavaš ich vrecká plné a oni udržiavajú tvoje vrecká prázdne nechávajú ťa bezmocnou(ým), zaneprázdnenou(ým) len pokúšať sa dovoliť si zapadnúť do modelov, ktoré pre teba pripravili.
CrimethInc.
“Ópium novej generácie”
Menovky:
úvahy a články
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)
wildandfree kolektív Copyright © 2011 | Template created by O Pregador | Powered by Blogger
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára